Eufori

Och nu sitter jag på en bänk och försöker se sommarfräsch ut även fast jag är jävligt trött. Klockan är 01:28, det är ljust ute och 8 grader varmt. Det känns som att det är betydligt varmare än så dock. Sverige har vunnit stormello och det är faktiskt djävulusiskt coolt. Nästa år ska jag lätt vara på plats inför stormello 2013. Ska köra bil till Stockholm och lyssna på bidragen hela resan. Alla som vill följa med är välkomna, kommer att köpa en bil med stor bagagelucka och musikanläggning. Det blir skönt. Nu ska jag gå upp till min säng och sova. Fast helst vill jag sitta kvar här i all evighet och lyssna på fågelkvittret. Allt känns så faktiskt ganska bra och lugnt just i detta nu, till skillnad emot vad det har gjort på det stora hela den senaste tiden i mitt life as a teenager.


Kommentarer
Postat av: sandran

Du är bäst. Fatta min gymnasienostalgi när jag läser din blogg. Du anar inte. Ibland ska man nattvandra och lyssna på christian kjellvander. och känna lugnet.

2012-05-27 @ 19:57:53
URL: http://mensamycket.blogg.se/
Postat av: en cool tjej

ok gurra ja vill me

2012-05-27 @ 23:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0