jaaaaao

I vanliga fall när jag har skolarbete att göra brukar jag istället för att plugga
1: städa mitt rum jävligt noga
2: söka jobb alternativt jobba på ett jobb
3: träna/motionera
Detta kommer i sin tur leda till att jag sitter här om några år med ett ständigt glänsande och pedantiskt städat rum, ha ganska gott om pengar och en kropp utan dess like MEN inga framtidsutsikter över huvudtaget och inga betyg i någonting och därmed inga möjligheter att få ett bra jobb då all min energi gick till allt annat än att studera.

Därför ska jag nu försöka ändra strategi. Ska aldrig städa mitt rum, ignorera beach 2012 och fokusera på skolan (som egentligen är mitt viktigaste """"jobb"""" just nu :P :P :P :P :P) som fan.

I've got a feeling that tonight is going to be a plugg night and (the night after that) is also going to be a plugg night and the night after det is also going to be a plugg plugg ni-hi-ight.
NÄ ALLTSÅ jag har kommit kanske 30% på hemprovet och det känns jävligt skönt. Har inga planer alls i helgen förutom att just studera *röven* av mig så nu taggar vi till för fan!! Eller jo en plan har jag, ska fika med mamma på stan i morgon. Älska Mommy <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0