Nostalgi

Hänger på frendo ikväll. Småpratar lite med mannen/gubben bakom disken. Jag inleder samtalet med att jag är här för att uppleva lite högstadienostalgi. Han frågar om jag fortfarande går i skolan.
Ja. På midgård, säger jag.
Okej, säger han. Sen tar jag min delicatoboll och går ut. Evig kärlek till dig frendo. Evig kärlek. Evig.

Har köpt biljetter till bägge fredagsföreställningarna för grubberevyn, det är den egentliga anledningen till att jag är här i krokarna. Om man inte har sett årets revy - gör det för om du ej gjort det har du inte levat.


Kommentarer
Postat av: elin

gott o mysigt ser det ut

2012-05-30 @ 22:33:11
URL: http://anotherwesternvampire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0