spyspyspyspyspy å den fula flugan spydde

Nä skoja har inte spytt än men kanske snart. Mår då i alla fall illa som fan. Kanske e ja gravid, kanske e jag bara matförgiftad vad vet jag. I natt åkte jag buss från Stockholm. Aldrig mer nattbuss, hör du det livet? ALDRI mer. Att åka nattbus är som att ha en feberfrossa, fast istället för att få den gratis: får betala 344 kr för den. Likheterna är att det växlar mellan kukvarmt och kukkallt = frossa och svettas om vartannat, och att det inte går att komma ur feberfrossan eftersom du är på en fullsatt buss mitt ute i vildmarken obenägen att kliva av.
 
Vecka 47 hade Umeå 1,7 soltimmar. 1,7 soltimmar på en hel vecka. Det är fan det sjukaste jag hört. Kan detta eviga faktiska och själsliga novemberliv ta slut någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0