dålia dålia jävla liv dåli

Idag är en dålig dag. Precis som alla torsdagar är. Cyklade till skolan i regn (precis som alla torsdagar) för att plugga matte 8:25 även fast jag börjar 10:10. Precis som alla torsdagar. Den bra matteläraren var upptagen, precis som alla torsdagmorgnar och jag fick nöja mig med hen som förklarar så hetsigt och oförståeligt, precis som alla andra torsdagsmorgnar. Därför sitter jag nu ensam i skolans mörkaste vrå, dricker kaffe och äter delicato. Fick några uppmuntrande ord av städerskan när vi pratade lite. "Idag är en dålig dag" sa jag. "Då kan den bara bli bättre", sa hon. Ja. Så är det väl. Lyssnar på gamla kentlåtar och vill inte va här :(((((((( /gnällisnr1
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0