Svar del......tre eller fyra kanske

Barnbok, barnsång/-musik och barnfilm som du särskilt minns, och har de haft någon påverkan på dig på något sätt? Jaa vilka att välja? Doktor Dentista, Max-serien och När det blåser på månen. Fast det handlar mycket om hur den som läser berättar. Mina föräldrar var duktiga på att förställa sina röster och gå in i olika karaktärer som ofta var hysteriskt roliga, så det beror i mångt och mycket på det!

vad gillar du bäst ringa eller smsa?
Smsa tror jag. Ringa när man behöver svar på något snabbt eller är trött men annars tycker jag det är kul att smsa.

om ditt liv skulle göras till en bok vad skulle titeln vara? Har ju ej levat klart mitt liv men om jag skulel tvingas att skriva mina memoarer idag skulle den ha titeln......."En deppig historia".............:/:( Nä skoja, jag vet inte är inte bra på detta med böcker
vilken är den snyggaste tjejen och den snyggaste killen du vet?
Det varierar ju men han just nu: han som spelar Rasmus i Tårka aldrig tårar utan handskar är djävulkst fin. Favoritbrudar genom åren har varit: Emma Watson och Ellen Page. Det är många små detaljer som spelar in IRL tycker jag.

1.     Vilken är din favoritfrukt? Clementin!!! Eller a den man äter på djuuulen!! Fast bara när de är söta och fuktiga och ej torra
2. Gillar historia-Karin dig trots "incidenten"? Haha kan ju förklara för alla vad Mando menar med "incidenten". För att göra en lång historia kort: när vi hade typ klassdag sprang jag ner min forna historialärare som också är min nuvarande etiklärare. Alltså jag sprang in i henne snabbt varpå hon flög ner på marken och blev chockad. Jag blev också chockad. Är fortfarande chockad. Men hon gillar mig hoppas jag, det blev om inte annat en historia att berätta för barnbarnen! Fick också A på genusuppgiften av henne så det tar jag som att det är bra mellan oss!
3. Vad vill du döpa dina barn? Siri, Helmer, Signe, Greta, Johan, Helge. Engelbrektsson ska de heta i efternamn.
4. Vad är hemligheten bakom ett gött surdegsbröd? En bra surdeg såklart!! Mogen och fräsch ska den va!
5. Vad vill du bli när du blir stor? Tankar jag har: Barista, egen företagare, taxichaufför, lastbilschaufför, jobba i butik, bagare, lärare eller något annat (alltså vinna X-factor :P :P). Vill prova på många olika yrken och inte bestämma mig för något. 
6. Har du några tvångstankar? Nej det tror jag inte. I så fall min morgonrutin som är stark inarbetad och inte får rubbas. mvh aspergerkillen
7. Har du några fobier? Är djävulskt rädd för spindlar, annars: nej
8. Om du fick resa vart som helst i denna stund, var skulle du åka? Ett varmt land i fjärran land.
9. Vilka är dina topp 5 favoritbloggar? Oj, har fan inga. Några jag tycker är bra (utan inbördes ordning) är Ellens, Linnéas, Elins, Mandos, Karins, Kajsas, Olivias, Cis, Noras, Elins och Sviskonens och alla andra bloggar jag följer på bloglovin!! (orkade inte länka mer för det var DRYGT men ni vet vilka ni e ;) ;) ska också börja läsa tumblrbloggar hade jag tänkt!!
10. Vem kan segla förutan vind?
Jag kan segla förutan vind! Dessutom kan jag ro utan åror men ej skiljas från vännen min utan att fälla tårar så det är fett drygt :(((


Kommentarer
Postat av: LN

för att du skrev MIN först så tolkar jag det som inbördes ordning!!!!!
tack så mkt för att jag är din favvoblogg

2012-10-16 @ 16:52:21
Postat av: anonym :P :P

han som spelar Rasmus i Tårka aldrig tårar utan handskar är djävulkst fin.

ILLA GUSTAF!

2012-10-16 @ 18:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0