Känner så här

inför att grannarna har dunderfekke och därmed förhindrar min nattsömn. När jag cyklade hem från jobbet i nattens regnoväder hade jag så klart regnkläder på mig fast som är alldeles för stora vilket resulterar i att = ser ut att i runda slängar väga 150 kg och så kom jag in i trapphuset svettig och osexy och så sitter två ynglingar i trappen och tittar storögt på mig. En av dem skrattar till. "Fashion har flyttat in, yeeeaaaah" säger jag lugnt. That sure shut hen up!!!!!!!!! Kanske går ner underkläder snart och skriker åt dem vissa har faktiskt ett arbeta att närvara på i morgon också bitches bitches bitches. Men nu: duscha av mig svettlagr1


Kommentarer
Postat av: LN

hahahaha snälla gå och SKRIK på dem i underkläder så himla kul, typ sjuukt arg och alla ba: .....:):S

2012-10-07 @ 03:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0