Svar del 2

Vilken är den snyggaste piercingen? (Du får inte välja i öron!) Alltså det var ett evigt prat om detta sk piercingar. Om man passar bra i det är medusa fint. Så länge man trivs själv i sin piercing är allt fine.

Vart vill du bo när du blir stor?Är nog rätt Sverigekär. Är 90% säker på att jag kommer flytta till Stockholm efter gymnasiet och förmodligen blir jag kvar där. Det är ju jättesvårt att veta nu vad som händer sen. Är öppen som fan för att prova att bo utomlands men vill ändå ha en fast punkt i Sverige. Om jag fick välja geografisk plats i Svea rike skulle jag välja Malmö för 1: varmare 2: längre sommar 3: nära till *kontinenten* fast jag älskar ju Sorsele och norrland sitt lilla egna illa vis. Summa sumarum: Jag skulle välja att äta kakan och ha kvar den, men samtidigt prova en utländsk kaka och se om den var god.
5 favoritkillnamn? Gustaf tycker jag är fint. Är extremt självgod.......:/ Johan också. Victor med c. Jonas. Carl. Med c. Har svårt att komma på bra killnamn, det är också svårt att inte koppla ihop namn och människor.
Vill du käka middag med mig i veckan? Klart jag vill!! Hos dig eller mig Kakis? Ska baka på onsdag, gå på opera på torsdag och så jobbar jag fredag och lördag...... Kanske nästa vecka istället?
Vilken är din favoritfilm? Mulan. Alltså en stående film i mitt liv <3
Vilken artist/band är det bästa?   Just nu: Jens Lekman.

vilken färg är din tandborste? 

Varför är du sämst?Jaha då kom frågan ändå :(((( Tycker ja e duktig på vissa saker ändå men alltså....aaa...

Är det sant som ryktet säger att du är bög? Alltså NEJär inte det men spelar det någon roll maja gör det det ELLER jävla människoHATARE

Vad vill du göra efter gymnasiet? Jobba på Costas som barista, tjänna kossing och ut och resa i världen med friends taggar det ska bli kul. Sen flytta till Sthlm och betala hyra med oexisterande pengar = behöva sälja drugs under s:t eriksbron


Kommentarer
Postat av: Thilde

åååh älskar mulan!!!! och sverige!!!

Svar: JA!!Q Hur har du det?!!!
Gustaf Bergendahl

2012-10-03 @ 17:35:09
URL: http://ligglagt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0