SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

 

Fick ett gott gensvar på frågestunden så jag tänkte att jag delar upp det i....mer än ett inlägg i alla fall. Håll till godo!

 

har du provat på att vara vegan någon gång och hur gick det? Alltså när Karin, Ebba och Ebba skulle försöka lovade jag att också försöka. Jag provade i ungefär en dag men sen blev suget efter ost och komjölk allt för stort och jag avbröt. Jag äter ekologiskt i så lång utsträckning som möjligt och är nog nöjd så. Det viktigaste är att man inte ska ha skuldkänslor hela tiden, och ska man vara vegan ska man vara det för sin egen skull.
favoritserie? Detta blir ju skitpinsamt men jag tycker nog bäst om Simpsons (och Family Guy ibland). Är jag en stereotypisk kille som gillar vapen på nio bast? Ja, förmodligen. Nä men Simpsons har följt med sen barnsben och de nya avsnitten med lite mer finurlig humor är fan nice. (Family guy skäms jag över att gilla pga kvinnohat och bajshumor men ibland kan det vara roligt trots detta)
om du skulle tatuera vad och var skulle det ha varit? Något litet, finurligt och genomtänkt som jag vet att jag kan stå för hela mitt liv.
din förebild och varför? Har så många förebilder och människor jag ser upp till. Min farbror, min morbror, folk som engagerar sig i bra saker, folk som har coola jobb, bra människor.
vilken SKILL skulle du vilja ha (som du ej har nuuu) och varför? Hade gärna varit jävligt duktig på att göra kaffe, bli jävligt kunnig om kaffe och kuna GLÄNSA i samtilga offentliga sammanhang. Bli finsmakare hade varit soft. Vinkännare. Hade varit coolt.

tycker du att ögonbrynspiercing är snyggt? Alltså. Det beror ju såklart på om man passar i det. Har svårt att se mig själv i det. Mvh bitter pensionär mot ansiktsskrot och kroppsfärg
vad vill du bli när du blir stor? Något socialt, roligt och givande. Starta eget café tror jag skulle vara kul.
vem i brokeback mountain är snyggast, heath ledger eller jake gyllenhaal? Heath Ledger måndag tisdag onsdag torsdag fredag lördag söndag alltså ALLA dagar i veckan. Är en sucker för Heath. RIP.

säg ett band du skäms för att du gillar.Hade detta varit för tre år sedan hade jag sagt Kent. Nu: osäker. Har ju hoppat ner i mainstreampoolen och badar i detta nu med alla andra intetsägande P3-lyssnare och har därmed bara börjat lyssna på musiken där. Senast var det nog Tommy Körberg jag inte ville att folk skulle se att jag lyssnade på på Spotify.

Vad är ditt favoritbröd och varför? Detta e det beste bröd. Det är även det brödet som Nisses konditori bakar. Frukt, nötter, surdeg och mjöl i en gudomlig kombo. Prova!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0