sammanfattar livets höst

Jaha. Nu är det höst. Jag pallrar mig upp varje morgon klockan sju, för att duscha och fixa svallet, klä på mig och äta frukost och cyklar till skolan. Vardagen är här för att stanna. Känner mig fruktansvärt likgiltig inför detta faktum. Är inte så jävla glad heller just nu. Det behöver man förresten inte vara på hösten heller. Man får må dåligt, det är viktigt att komma ihåg. Många skoluppgifter i kombination med för lite sömn bidrar till ett ohälsosamt psykisk mående. Lägg på två helgers jobb som resulterar i att man får ännu mindre tid för plugg och du har mitt liv just nu. Tränade i alla fall i kväll för första gången på i princip hela sommaren. Det var nice.
 
Det blåser och regnar ute, löven börjar falla och det blir mörkare allt snabbare. Norrland har sett sina glansdagar för i år och nu väntar minusgrader och alldeles för mycket snö. Umeå är trots allt bäst på sommaren, och den lär vi återse i slutet av maj månad. Tagga slutet av maj, vad kul det ska bli!! Vill helst bara höstmörkermysa men det har jag ju bara Ture till och hur jävla kul e d egentligen. Kanske ska göra nå radikalt, skaffa mittbena och flytta till 90-talet ja varför inte

 

Kommentarer
Postat av: crj

åh, vill skriva något fint till dig. men vet inte riktigt vad. du åker till stockholm i helgen det blir kul och skönt med lite miljöbyte om en bara för några dagar och skönt med träning. förlåt att jag kommenterar din blogg så mycket, känner mig alltid dryg då ;).

Svar: Sluta känna dig dryg, det gör ingen människa gladare!
Gustaf Bergendahl

2012-09-17 @ 23:23:42
Postat av: sandra

Du är bäst. du är ärlig. det kommer bli nåt jävligt stort av dig. mys, svulla, unna dig bara det du vill varenda stund du är ledig så blir hösten lättare. lägg fokus på det du längtar efter och så.

Storkramen och storkramen. du är bäst!

Svar: Fina fina du vad fin du är!!
Gustaf Bergendahl

2012-09-17 @ 23:26:27
URL: http://mensamycket.blogg.se
Postat av: elin

twisten på detta inlägg. alltså gurre. så bra.

Svar: :P ;] :S
Gustaf Bergendahl

2012-09-17 @ 23:47:24
URL: http://elihs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0