väljer inte att vara så här produktiv gör det pga att jag måste

Okej NU ska ni få höra på FA-AN. Jag börjar egentligen om 10 minuter men klev ändå upp kl 07:00 för att hinna till studiepasset kl 8:25 för att plugga matte. Har världen ens hört något så sjukt!! Sen har jag dessutom hunnit med att göra bort naturkunskapen och det känns skönt. Ligger ganska bra till i matten också. Jag är så djävla duktig. Ska jobba fredag och lördag kväll i helgen så därför måste jag ju leverera RESULTAT hela tiden samt ha ett socialt umgänge men det hinns ej med äsch vem behöver socialt umgänge när man kan plugga och jobba istället d som e så kul!!!!!
ps detta är ändå en ganska bra dag trots acne och tidig uppggång, har glasögon i skolan vilket betyder = komfort för ögonen och svallet ser även helt ok ut. ska klippa till det i eftermiddag. alltså klippa till som att slå på käften. SLUT PÅ SKÄMT hejdå nu ska jag ha sång

Kommentarer
Postat av: LN

men asgullig i svallet ju!!

2012-09-13 @ 16:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0